کد خبر: ۱۲۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه ای خواستار انقلاب مردم فلسطینی ضد طرح الحاق کرانه باختری به مناطق اشغالی شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه جنبش حماس که در پایگاه اطلاع رسانی آن منتشر شده است، آمده است : دشمن ما ضعیف تر از لانه عنکبوت است و اگر همگی در یک صف واحد و منسجم برای مقاومت به پا خیزیم، قادر خواهیم بود این دشمن را از سرزمین و مقدساتمان بیرون برانیم.

این بیانیه آورده است : دشمن صهیونیستی و حامی آمریکایی آن و برخی اعراب توطئه گر آماده می شوند تا توطئه جدیدی از توطئه ها علیه فلسطین را علنی کنند، توطئه الحاق اراضی تا کرانه باختری و دره اردن سرزمین یهودی صهیونیستی شود که هیچ فلسطینی حقی برای وجود در آن نداشته باشد.

حماس در این بیانیه تاکید کرد این توطئه تکمیل توطئه غصب سرزمین فلسطین است که با نکبت(اشغال) سال 1948 آغاز شد و با توافق فاجعه بار اسلو ادامه یافت.

در این بیانیه خاطر نشان شده است که مشارکت موثر و قدرتمند در تمام برنامه ها و فعالیتها علیه توطئه الحاق یک وظیفه دینی، اخلاقی و ملی است.

حماس در بیانیه خود آورده است انقلاب فراگیر مردمی و جنبشهای مردمی فراگیر و عمومی و فعال سازی تمام ابزارهای مقاومت برای بازداشتن و دفع تجاوزگری اسرائیلی و متوقف کردن جهان ظالم و همدست این رژیم کافی است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار